Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Πόρνη μπάλα!




Γεια σας, αδέρφια μου ΓΑΥΡΟΙ, το Σάββατο το Καραϊσκάκη μας ήταν κατάμεστο από όλους εμάς τους άρρωστους, τρελούς και διψασμένους ΓΑΥΡΟΥΣ. Και αν η χωρητικότητα του γηπέδου μας ήταν εκατό χιλιάδες, πάλι θα ήταν γεμάτο και δεν θα έπεφτε καρφίτσα μέσα! Ολοι εμείς κάναμε όπως τα λέγαμε αυτά που έπρεπε να γίνουν, και το χρέος μας απέναντι στη μεγάλη μας αγάπη για μια ακόμα φορά έγινε και με το παραπάνω.

Αλλιώς τα περιμέναμε τα πράγματα και αλλιώς μας ήρθαν, η νίκη ήταν το μοναδικό αποτέλεσμα που υπάρχει για εμάς και αυτό δεν έγινε! Αδέρφια, για μια ακόμα φορά φάνηκε ότι έχουμε μακράν πολύ καλύτερη ομάδα από αυτούς τους κωλόφαρδους, που ήρθαν με μια απίστευτη να την πω ΡΕΝΤΑ πριν από αυτό το ματς και όλοι μας είδαμε ότι αυτή συνεχίστηκε. Αδέρφια μου, εγώ έχω να πω πως ο ΘΡΥΛΟΣ μας μπήκε μέσα στον ΝΑΟ μας το Σάββατο με άγχος και πίεση, πράγμα αδικαιολόγητο! Και αυτό μου το είπε κάποιος που είναι καθημερινά πάρα πολύ κοντά στην ομάδα μας! Την ώρα που περίμενα την αποστολή του βάζελου να έρθει στον ΝΑΟ μας, και οι δικιά μας είχε έρθει, βλέπω αυτόν που σας λέω αγχωμένο! «Τι έγινε, αδερφέ;», του λέω. «Τι να γίνει, Γιαννάρα μου», μου λέει «πάει να σπάσει η καρδιά μου από το άγχος»! «Ποιο άγχος» του λέω, «θα τους πατήσουμε απόψε»! «Για να δούμε» μου λέει «γιατί οι δικοί μας παίκτες είναι πιεσμένοι»! Με λίγα λόγια, αδέρφια μου, μου μετέφερε μια όχι καλή εικόνα, ένα άγχος που δεν έπρεπε με τίποτα να υπάρχει στις τάξεις της ομάδας μας! Και αυτό φάνηκε στο πρώτο ημίχρονο! Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ μας δεν μπήκε όπως θέλαμε και όπως τον περιμέναμε όλοι μας! Τέλος πάντων, να μην τα πολυψάχνουμε και τα ανακατεύουμε τα πράγματα. Η ομάδα μπορούσε στο δεύτερο άνετα να τους είχε πατήσει, αλλά η κωλοφαρδία τους δεν έχει όρια!

Τώρα όσο για τον κόσμο μας ήταν, αδέρφια μου, άλλο πράγμα, τα λόγια είναι περιττά, έδωσε την απάντηση η ΘΥΡΑ Η 7. Πιο κάτω θα δείτε μια ανάλυση του αγώνα από τα μάτια δυο δικών μας παιδιών από το πέταλο της επαρχίας που θα γράφουν και στο www.xaros7.gr που ξεκινά μέχρι την Παρασκευή!

«Πόρνη» μπάλα! Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός 1-1

Η μπάλα δεν ήθελε να μπει με τίποτα και ο ΠΑΟ τη γλίτωσε με το 1-1 από τον Θρύλο στον Ναό, αντί 5-1 που θα έπρεπε να ήταν το τελικό αποτέλεσμα!

Σε καμία περίπτωση το αποτέλεσμα δεν αντικατοπτρίζει την εικόνα του ματς, που ήταν ένας επιθετικός μονόλογος για τον Ολυμπιακό, ωστόσο ο πελάτης είχε κάτι παραπάνω από τύχη.

Για 90 λεπτά οι «ερυθρόλευκοι» είχαν κλείσει τους «πράσινους» στα καρέ τους, οι οποίοι έβγαιναν μόνο με κόντρες μπροστά και τους σφυροκοπούσαν διαρκώς. Παρ’ όλα αυτά όμως η ομάδα μας δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη.

Μαγική εικόνα όσον αφορά το πρώτο ημίχρονο ήταν με τον Παναθηναϊκό να πετυχαίνει ένα γκολ σε αντεπίθεση (17’ Ζέκα), ενώ ήταν εμφανώς χειρότερος από τον Θρύλο. Οι «ερυθρόλευκοι» είχαν την κυκλοφορία και την κατοχή της μπάλας, είχαν τις ευκαιρίες, αλλά η μπάλα δεν… έμπαινε. Ειδικά μετά το δοκάρι του Παναθηναϊκού, στο γήπεδο υπήρχε μόνο ο Ολυμπιακός.

Αν ο Σπυρόπουλος είχε δει την κίτρινη στο πρώτο δίλεπτο, για φάουλ στον εξαιρετικό Μακούν, που αποχώρησε λόγω τραυματισμού από το ματς στο δεύτερο ημίχρονο η εικόνα θα μπορούσε να ήταν διαφορετική. Ο αμυντικός του ΠΑΟ στο 33’ πήρε κίτρινη για μαρκάρισμα, αλλά αντί για δεύτερη και αποβολή ήταν η πρώτη.

Με την έναρξη του δευτέρου μέρους οι Πειραιώτες βγήκαν μπροστά και κατάφεραν να σκοράρουν με τον Τζιμπούρ στο 48’, έπειτα από εξαιρετικό συνδυασμό των Μακούν και Μιραλάς, αλλά δυστυχώς δεν ακολούθησαν άλλα τέρματα.

Τεράστιες ευκαιρίες δημιουργήθηκαν από τον Θρύλο, με πίεση ψηλά και πρωτοβουλία κινήσεων, μέχρι και το τελευταίο λεπτό, αλλά απλά… δεν έμπαινε η «πόρνη» μπάλα, δεν ήθελε να μπει παρά τα απίστευτα ποσοστά με τις 22 τελικές προσπάθειες της ομάδας μας! Οι επιθετικοί του Θρύλου έκαναν ό,τι μπορούσαν, αλλά οι… προσευχές έσωσαν τον ΠΑΟ.

Ένα φλεγόμενο «Γ. Καραϊσκάκης», που κυριολεκτικά «παρέλυε» κάθε αντίπαλο, με έναν υπέροχο κόσμο, ο οποίος από την πρώτη στιγμή είχε δημιουργήσει φανταστική ατμόσφαιρα και βοηθούσε την ομάδα μας να πετύχει τον σκοπό της.

Δυστυχώς όμως, ο Θεός δεν το ήθελε! Αλλά εμείς δεν ξενερώνουμε ποτέ!

Ίσως, αδέρφια μου, και καλύτερα! Ο Θεός έκανε πλάκα με μας χθες και εμείς με τη σειρά μας θα κάνουμε πλάκα σε όλους τους «λαγούς»! Είναι μεγάλη υπόθεση να πιστέψεις ότι θα πάρεις το πρωτάθλημα και στο τέλος να το χάσεις. Ετσι λοιπόν και αυτοί, αδέρφια μου, νομίζουν ότι το πρωτάθλημα είναι δικό τους!

Αλλά ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΘΕΟΣ δεν μίλησε ακόμα! Και ο ΘΕΟΣ του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ το πρωτάθλημα το έχει βάλει ήδη στον δρόμο με προορισμό για το Λιμάνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου