Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Τρελαθήκαμε τελείως...


Αδέρφια μου, έχω τρελαθεί έχω παρανοήσει τελείως στο ημίχρονο, σκασμένος τελείως βγήκα να πάρω λίγο αέρα και βλέπω κάτω έξω από το γήπεδο και στις θύρες δίπλα από το πέταλο της επαρχίας να γίνονται άσκοπα επεισόδια. Την «κάνανε» οι τζαμπατζήδες σε αυτούς στις πόρτες για να μπουν μέσα. Πήγαν να επέμβουν και τα ΜΑΤ και όπως καταλαβαίνετε δεν θέλει και πολύ να ξεφύγει η κατάσταση και να γίνει ο κακός χαμός. Βγήκα γρήγορα, όπως και πολλά άλλα παιδιά δικά μας, και το λήξαμε πριν ξεφύγει η φάση. Για τη «μακακία» με τους τζαμπατζήδες, αδέρφια, θα τα πούμε άλλη φορά για το θέμα ΑΥΤΟ. Την ώρα που μπήκα μέσα στη ΘΥΡΑ 21 και ανέβηκα επάνω, πήγα να πάρω μια πορτοκαλάδα, το ημίχρονο είχε αρχίσει, και ακούω... ΓΚΟΛΛΛΛΛΛ τρελάθηκα, μου έφυγε η πορτοκαλάδα από τα χέρια, και αγκαλιαζόμουν με όποιον έβρισκα μπροστά μου και έτρεχε να μπει στην εξέδρα! Αδέρφια, επειδή είμαι πολύ προληπτικός, και με το 0-1 μου έφταιγε η στολή η μαύρη του σεΐχη που φόραγα, ανεβασμένος στα πλεξιγκλάς κάνοντας εξέδρα με τη παλιοστολή αυτή, την «άκουσα» με τη μία! Έτσι και μόλις ισοφαρίσαμε δεν ήθελα με τίποτα να μπω να δω το δεύτερο ημίχρονο από μέσα. Τώρα, δηλαδή, που σας γράφω κάθομαι απέναντι από το κυλικείο της ΘΥΡΑΣ 21 κάτω στο τσιμέντο και βρήκα την ευκαιρία να σας γράφω από εδώ! Ο ΘΡΥΛΟΣ μας πρέπει να παίζει καλά μετά το 1-1 , γιατί ακούω να γίνονται κάποιες ευκαιρίες! Και τους δικούς μας να βράζουν και να φωνάζουν δυνατά! ΣΟΥΛΤΑΝΑΣ ΓΙΟΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΙ όλο το Καραϊσκάκη, και αυτή τη στιγμή πρέπει να χάθηκε μεγάλη ευκαιρία γιατί ο ΝΑΟΣ σείστηκε! Να φανταστείτε αυτή την στιγμή μπροστά μου βρίσκονται στην καντίνα δύο άτομα μέσα, και πίσω μου κάποιοι που είναι στις πόρτες. Η ομαδάρα κάνει ευκαιρίες και εγώ δεν μπαίνω μέσα με τίποτα, ο κόσμος μας φωνάζει ΘΡΥΛΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΓΚΟΛ... ΘΡΥΛΕ, ΒΑΛΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΓΚΟΛ! Χάσαμε και άλλη ευκαιρία, και ακούω ότι τη θέση του Φουστέρ πήρε ο Αμπντούν, και ο κόσμος μας φωνάζει ΘΡΥΛΕ, ΟΛΕ, ΣΕ ΑΓΑΠΩ Γ... ΤΟΝ ΦΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ... Αδέρφια, πρέπει να έχει πέσει ο ρυθμός μας πάλι, και δεν την παλεύω τη δουλειά πάω μέσα να δω τα τελευταία λεπτά, μακάρι να βάλουμε γκολ και να το σπάσουμε το κωλο-κομπιούτερ!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου