Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

«Ματς δόξας για τον Ολυμπιακό!»

«Ματς δόξας για τον Ολυμπιακό!»

Το σύνθημα για θρίαμβο επί της Παρί Σεν Ζερμέν, που θα ανοίξει διάπλατα τον δρόμο για πρόκριση στους «16» του Champions League έδωσε ο τεχνικός του Ολυμπιακού Μίτσελ Γκονζάλεθ στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου.Την αισιοδοξία του για θρίαμβο επί της Παρί Σεν Ζερμέν εξέφρασε ο Μίτσελ! Ο τεχνικός του Ολυμπιακού στην καθιερωμέν συνέντευξη Τύπου εν όψει του αυριανού σπουδαίου αγώνα, παρουσιάστηκε σίγουρος για τις δυνατότητες των ποδοσφαιριστών του, σημειώνοντας ότι η αναμέτρηση κόντρα στην πρωταθλήτρια Γαλλίας αποτελεί ματς δόξας για την κορυφαία ελληνική ομάδα!
Αναλυτικά η συνέντευξη Τύπου του Μίτσελ:
Σας φοβίζει περισσότερο ότι σε σχέση με πέρσι η Παρί έχει μόλις μία αλλαγή στην ενδεκάδα της, ενώ ο Ολυμπιακός έχει πολλά νέα πρόσωπα. Θεωρείτε ότι είναι μία επιπλέον δυσκολία και πως θα την ξεπεράσετε;
«Έχει αλλάξει έναν παίκτη, αλλά έχει αλλάξει και προπονητή και αυτό είναι σημαντικό. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι το ίδιο καλός όπως και ο Αντσελότι, αλλά όπως και να ‘χει είναι μία σημαντική αλλαγή γιατί πρέπει να προσαρμοστεί με τους παίκτες και αυτοί μαζί του. Το να αλλάζει πολλούς ποδοσφαιριστές είναι μία μεγάλη αλλαγή, αλλά και η αλλαγή του προπονητή είναι εξίσου σημαντική».
Ποια είναι η εικόνα που έχετε στην Ελλάδα για την πλούσια Παρί. Σε μία χώρα που περνάει κρίση πως φαίνεται η εικόνα αυτής της Παρί;
«Είναι μία πάρα πολύ ωραία εικόνα όταν την βλέπουμε σε HD. Εμείς γνωρίζουμε πολύ καλά την Παρί κυρίως γιατί είναι η δουλειά μας, αλλά και γιατί είναι μία ομάδα γνωστή. Είναι μία πασίγνωστη ομάδα γιατί έχει ποδοσφαιριστές μεγάλα αστέρια και το ποδόσφαιρο της είναι αναγνωρισμένο διεθνώς. Έχουμε πλήρη άποψη για την Παρί, όμως αυτό δεν είναι αρκετό. Στο ποδόσφαιρο αυτοί που διατάζουν είναι οι ποδοσφαιριστές».
Ο αυριανός αγώνας έχει υψηλό βαθμό δυσκολίας. Γι’ αυτό τον λόγο θα αλλάξετε την τακτική σας; Και επίσης προλαβαίνει ο Μπονγκ να είναι στην διάθεση σας;
«Δεν μπορούμε να το κάνουμε. Η ομάδα μας είναι σχεδιασμένη για να παίζει έτσι και δεν έχουμε άλλη επιλογή. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε και θα είμαστε όσο πιο επιθετικοί μπορούμε. Αυτός είναι ο τρόπος που παίζουμε και δεν θα τον αλλάξουμε ανάμεσα στις διοργανώσεις. Κάποιες φορές μας δίνει θετικά αποτελέσματα και ελπίζουμε το ίδιο να κάνουμε και αύριο. Θα προσπαθήσουμε αύριο ο Σίλβα να κυνηγάει τον Μήτρογλου και όχι το αντίθετο. Όσο για τον Μπονγκ σε λίγη ώρα έχουμε προπόνηση και θα δούμε σε τι κατάσταση βρίσκεται. Το πόδι του είναι ερεθισμένο αυτή την στιγμή, αλλά μέχρι αύριο έχουμε 24 ώρες και ελπίζουμε να έχει επανέλθει».
Έχετε αγωνιστεί στο κορυφαίο επίπεδο ως ποδοσφαιριστής. Ποια συμβουλή θα δίνατε στους παίκτες σας για το παιχνίδι με την Παρί, αλλά και γενικότερα για την διοργάνωση;
«Δεν μου αρέσει να δίνω συμβουλές γιατί πιστεύω πως οι παίκτες μου ξέρουν να διαχειριστούν αυτό το παιχνίδι. Είναι ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για εμάς. Στο γήπεδο θα έχει 35.000 κόσμο και ξέρω ότι οι παίκτες θα το διαχειριστούν με τον καλύτερο τρόπο. Η θέληση και η ανυπομονησία που έχουν όλοι για να πάρουν μέρος σε αυτό το παιχνίδι ελπίζουμε ότι θα μας βοηθήσει να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα. Είναι πολύ μικρή η εμπειρία μου ως προπονητής στην διοργάνωση, αλλά βλέπω την ομάδα μου έτοιμη και πιστεύω ότι θα κερδίσουμε. Με όλο τον σεβασμό που έχω στην Παρί, αλλά έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στους παίκτες μου».
Συνήθως λέγεται ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Ο Ολυμπιακός παίζει αύριο μπροστά στον κόσμο του. Θα κυνηγήσει τη νίκη; Επίσης έχετε ειδικό πλάνο αντιμετώπισης του Ιμπραΐμοβιτς;
«Οποιοσδήποτε κι αν είναι ο αντίπαλος ποτέ δεν ξεκινάμε με στόχο την ισοπαλία. Εμείς παίζουμε πάντα για τη νίκη. Όσο και να θαυμάζουμε και να σεβόμαστε την Παρί ο στόχος μας είναι να κερδίσουμε και δεν αλλάζει με τίποτα. Το ποδόσφαιρο μου έχει μάθει πως όποιος πηγαίνει για την ισοπαλία είναι σαν να προκαλεί την ήττα και γι’ αυτό εμείς θα παίξουμε για τη νίκη. Δεν ξέρω αν έχω αρκετά πλάνα αν έχω προετοιμάσει στο μυαλό μου για να αντιμετωπίσω όλους τους εξαιρετικούς παίκτες που έχει η Παρί. Έχω πλάνο, αλλά δεν ξέρω αν είναι αρκετό. Φανταστείτε να ερχόμουν εδώ και να σας έλεγα ότι «έχω πλάνο να αντιμετωπίσω τον Ιμπραϊμοβιτς» και να έβαζε όλα τα γκολ ο Καβάνι. Δεν θα ήταν καθόλου καλό».
Απέναντι σε μία ομάδα που έχει την ίδια φιλοσοφία με τον Ολυμπιακό, που είναι καλή από την μέση και μπροστά που πιστεύετε ότι θα κριθεί το παιχνίδι. Τι είναι αυτό που έχει η δική σας ομάδα που δεν το έχει η Παρί για να πάρει τη νίκη;
«Εμείς παίζουμε στην έδρα μας και έχουμε μεγάλη θέληση και προσδοκία για το παιχνίδι. Το περιμένουμε πως και πως γιατί είναι πολύ σημαντικό. Δεν ξέρω αν είναι αρκετό αυτό, αλλά έχουμε πολύ μεγάλο κίνητρο. Έχουμε επίσης μία πολύ μεγάλη πρόκληση για την ομάδα μας για να δούμε αν μπορεί να κρατάει τον ρυθμό που έχει στα παιχνίδια του ελληνικού πρωταθλήματος και απέναντι σε μία ομάδα όπως η Παρί. Αν ήμουν μέλος της Παρί δεν θα ήμουν ήσυχος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου