Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

«Εγώ είμαι το αφεντικό!»

«Εγώ είμαι το αφεντικό!»

«Ηχηρή» απάντηση σε όσους δυσανασχετούν για τις επιλογές του έδωσε ο Μίτσελ, λέγοντας στους παίκτες του Ολυμπιακού ότι  κείνος αποφασίζει για την συγκρότηση της ενδεκάδας και κανείς άλλος!«Άστραψε» και βρόντηξε ο Μίτσελ κατά την χθεισνή τελετυαία προπόνηση του Ολυμπαικού, εν όψει της αποψινής καθορισιτκ΄ςη εκτός ε΄δρας αναμέτρησης εμ τον Παναιτωλικό!
Ο 50χρονος τενχικός των «ερυθρόλευκων» έστειλε σαφές μήνυμα προς κάθε αποδέκτη, με αφορμή το γεγονός ότι παρατήρησε ότι υπάρχουν κάποιες ενστάσεις από πλευράς ποδοσφαιριστών που δεν έχουν αρκετό -εώς καθόλου- χρόνο συμμετοχής, ο Ισπανός κόουτς κατέστησε σαφές ότι δεν πρόκειται να δεχτεί καμία πίεση από μάνατζερ ή οποιονδήποτε άλλον, για τον καταρτισμό της ενδεκάδας.

«Εγώ είμαι το αφεντικό, εγώ διαλέγω την αρχικά ενδεκάδα. Επιλέγω ποιος θα είναι στην αποστολή και ποιος θα παίζει. Όποιος προσπαθεί και βελτιώνεται, εκείνος θα αγωνίζεται», ανέφερε αρχικά στην ομιλία του ο Μίτσελ πριν την έναρξη της προπόνησης σύμφωνα με τον «Γαύρο» και συνέχισε:
«Δεν είμαι αφεντικό στα media ή σε άλλα πράγματα, δεν είμαι αφεντικό ούτε καν στο σπίτι μου, αλλά εδώ, σε αυτό το χώρο, σε αυτή την ομάδα, εγώ παίρνω τις αποφάσεις κι εγώ κάνω κουμάντο. Δεν με ενδιαφέρει τι γράφουν και δεν διαβάζω εφημερίδες ούτε ακούω τους μάνατζερ που προσπαθούν να πιέσουν για να παίζουν ορισμένοι. Δεν με ενδιαφέρει κανείς και τίποτε από αυτά. Μόνο εγώ διαλέγω τους παίκτες που θα παίζουν, κανένας άλλος».
«Ξέρω που μιλάτε...»
Ο τεχνικός των Πειραιωτών ωστόσο δεν σταμάτησε εκεί, αφού στη συνέχεια κατέστησε σαφές πως γνωρίζει ποιοι παίκτες παραπονιούνται και που το κάνουν αυτό. «Ξέρω ότι κάποιοι παραπονιούνται... αλλού, επειδή δεν αγωνίζονται. Το ξέρω πολύ καλά και δεν χρειάζεται να πηγαίνουν πουθενά γιατί την ενδεκάδα τη φτιάχνω εγώ», ήταν τα λόγια του Μίτσελ.
Έπειτα ο Ισπανός τόνισε πως μοναδικό κριτήριο είναι η δουλειά που γίνεται: «Οι αποφάσεις που παίρνω είναι για το καλό της ομάδας και δεν θα μου πει κανείς ποιος θα παίξει και ποιος όχι. Όποιος από εσάς έχει άλλη άποψη, ας έρθει να μου το πει. Όποιος προσπαθεί και δείχνει διάθεση για δουλειά θα παίζει και θα τον υπολογίζω κανονικά. Αυτό είναι το κριτήριο μου για τις επιλογές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου