Κυριακή 9 Ιουλίου 2017

"Παίζουμε με τον δικό μας τρόπο..."

Αρκετά ικανοποιημένος εμφανίστηκε ο τεχνικός του Ολυμπιακού, Μπέσνικ Χάσι, μετά το τέλος του αγώνα με τη Μαλίν στον οποίο νίκησε η ομάδα του Πειραιά με 6-0! Ο κόουτς των «ερυθρόλευκων» στάθηκε στο γεγονός ότι οι ποδοσφαιριστές του «βγάζουν» στο γήπεδο όλα όσα τους έχει ζητήσει και παίζουν με τον τρόπο που ο ίδιος επιθυμεί:
«Σε γενικές γραμμές είχαμε θετική εικόνα και είδαμε βελτιωμένη την ομάδα σε σχέση με τον προηγούμενο φιλικό αγώνα με τον Πανιώνιο. Ήταν ένα ματς με δυνατό αντίπαλο και έμεινα ικανοποιημένος, καταφέραμε να δημιουργήσουμε πολλές επιθέσεις και να σημειώσουμε πολλά γκολ. Κάναμε και ορισμένα λάθη τα οποία θα πρέπει να διορθώσουμε, αλλά ήμασταν πειθαρχημένοι στο παιχνίδι μας και ήταν μία θετική εικόνα».
Σε ερώτηση για την παρουσία του Ταχτσίδη στο πρώτο του φιλικό, αλλά και τους Εμενίκε, Καρσελά οι οποίοι αναμένεται σύντομα να αγωνιστούν, απάντησε: «Είμαι πεπεισμένος ότι οι νέες προσθήκες θα βοηθήσουν. Σε δύο εβδομάδες θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Περιμένουμε τους καινούργιους παίκτες να βοηθήσουν. Βλέπω την ομάδα να παίζει με τον δικό μας τρόπο, κοντινές μπαλιές και γρήγορη ανάπτυξη και όχι με μακρινές μπαλιές.
Έχουμε παίξει καλά σε όλα τα φιλικά εκτός από το ματς με τον Πανιώνιο, αν και εκεί είχαμε ορισμένα θετικά στοιχεία. Στα προκριματικά θα παίξουμε με ομάδες που θα δίνουν ματς ζωής και θανάτου απέναντι σε έναν μεγαλύτερο αντίπαλο σε ένα μεγαλύτερο όνομα και τότε θα πρέπει να φανούμε και να είμαστε έτοιμοι».
Παράλληλα, ρωτήθηκε για το Βέλγιο όπου έχει ζήσει επί σειρά ετών: «Αισθάνομαι εδώ σαν στο σπίτι μου, 24 χρόνια είμαι στο Βέλγιο και έχω πολλούς φίλους. Και ο Ολυμπιακός όμως είναι ένα μεγάλο όνομα στην Ευρώπη και έχει πολλούς φίλους και εδώ στο Βέλγιο.
Για μένα το πιο σημαντικό είναι να αποδείξω πως είμαι ο κατάλληλος και ο σωστός προπονητής για τον Ολυμπιακό. Είναι τιμή μου να είμαι στον πάγκο του και θέλω πολύ να τα καταφέρω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου