Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

ΕΛΑΜΠΝΤΕΛΑΟΥΙ : ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΟ EUROPA!

Ο Ομάρ Ελαμπντελαουί αναφέρθηκε στην αυτοπεποίθηση που δίνει η κορυφή στον Ολυμπιακό και τη σημασία του αγώνα με τον Ατρόμητο.


«Το μεγάλο μου όνειρο είναι να κερδίσουμε το Γιουρόπα», η ατάκα του για την Ευρώπη.

Μεταξύ άλλων ο Νορβηγός μπακ των ερυθρόλευκων είπε στη NOVA για τον αγώνα με τον Ατρόμητο: «Νομίζω ότι θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Φυσικά τα περισσότερα από τα παιχνίδια που δίνουμε είναι δύσκολα, αλλά ειδικά σε αυτό θα πρέπει να παίξουμε πολύ καλά για να καταφέρουμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς που θέλουμε. Αν δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, τότε ξέρω ότι θα καταφέρουμε να νικήσουμε».

Επιπλέον ο διεθνής μπακ επισήμανε για:

Την κορυφή και το +5: Είναι πραγματικά μία πολύ καλή θέση για να βρίσκεσαι. Μία καλή κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε αυτήν την στιγμή, καθώς ξέρουμε πως το ποδόσφαιρο αλλάζει πολύ εύκολα και γρήγορα. Δεν θα πρέπει να είμαστε ήσυχοι. Θα πρέπει να συνεχίσουμε να προσπαθούμε. Η πρώτη θέση μας δίνει αυτοπεποίθηση για να συνεχίσουμε.

Το δύσκολο πρόγραμμα: Ναι όπως είπατε θα είναι δύσκολο το πρόγραμμα. Έχουμε όμως πολλούς καλούς παίκτες στην ομάδα και μπορούμε να κάνουμε αλλαγές. Παίκτες που είναι σε πολύ καλή φόρμα. Οπότε νομίζω πως αυτό θα βοηθήσει πολύ την ομάδα.

Τον ίδιο και το πως νιώθει: Είμαι χαρούμενος. Αισθάνομαι πολύ καλά. Απολαμβάνω το ποδόσφαιρο και απολαμβάνω την ζωή μου εδώ. Ο καιρός είναι πολύ καλός και πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενος εδώ.

Τα μεγάλα του όνειρα: Το όνειρό μου είναι να κερδίσουμε όλες τις διοργανώσεις στις οποίες μετέχουμε. Είμαστε πρώτοι στο πρωτάθλημα, έχουμε προχωρήσει στο Κύπελλο και παίζουμε στην Ευρώπη. Το μεγάλο όνειρο είναι να κερδίσουμε το Γιουρόπα Λιγκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου