Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

ΧΑΡΑ : ΝΑ ΓΙΝΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΩ ΤΙΤΛΟΥΣ!

Ο Φράνκο Χάρα μιλώντας στο συνδρομητικό κανάλι ξεκαθάρισε πως το παν για τον Ολυμπιακό τώρα είναι να κερδίσει τον Ατρόμητο και μετά να ...κοιτάξει τον ΠΑΟΚ.

Ανάμεσα στα άλλα ο ποδοσφαιριστής των ερυθρόλευκων τόνισε: «Το σημαντικό είναι να σκεφτόμαστε κάθε παιχνίδι ένα - ένα. Να παίζουμε με στόχο τους τρεις βαθμούς. Ξέρουμε πως είναι πολύ σημαντικό το ντέρμπι της Κυριακής με τον ΠΑΟΚ γιατί εκείνοι έχασαν, ενώ εμείς πήραμε τη νίκη και έχουμε ένα πλεονέκτημα πέντε πόντων. Όμως, το σημαντικότερο είναι να κερδίζουμε τον αγώνα που ακολουθεί και να συγκεντρώνουμε όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς».

Επίσης τόνισε για:

Τις εντυπώσεις του από την Ελλάδα: Από τα λίγα που έχω δει μέχρι στιγμής πιστεύω πως είναι μία πολύ όμορφη χώρα. Το ωραιότερο που έχει είναι ο καιρός. Μου αρέσει πολύ ο καιρός. Πιστεύω ότι γενικότερα υπάρχουν όσα χρειάζεται για να ζήσει κάποιος εδώ. Η πόλη μου αρέσει πολύ και περνάω πολύ καλά.

Το βαρύ πρόγραμμα και το πως το διαχειρίζονται οι παίκτες: Πιστεύω πως οι παίκτες που είναι στον Ολυμπιακό, οι περισσότεροι τουλάχιστον, είναι συνηθισμένοι σε αυτό. Ξέρουν πολύ καλά το πως είναι να έχεις υποχρεώσεις συνεχόμενες και σε 3 διαφορετικές διοργανώσεις και ξέρουν το πως να φροντίζουν τον εαυτό τους για να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες. Πιστεύω πως η ομάδα αυτήν την στιγμή είναι σε τέλεια κατάσταση και δεν θα έχει κανένα πρόβλημα στο να αντιμετωπίσει το πρόγραμμα.

Τα όνειρά του: Ο καθένας έχει τα όνειρά του. Εγώ έχω αρχικά το όνειρο να προσαρμοστώ πολύ γρήγορα με τη νέα μου ομάδα. Να τα καταφέρω να πάρω τίτλους. Να πάμε καλά σε όλα όσα διεκδικούμε. Όπως σας είπα πριν το πιο σημαντικό είναι να γίνω γρήγορα μέλος της ομάδας και να κατακτήσω τίτλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου