Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ... ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΜΠΕΡΤΟ!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ... ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΜΠΕΡΤΟ!

Ξεχωριστή ήταν η σημερινή ημέρα για τον Ρομπέρτο Χιμένεθ!

Ο Ισπανός τερματοφύλακας του Ολυμπιακού έχει τα γενέθλιά του και ο λογαριασμός του στα social media... ξεχείλισε από τις ευχές των οπαδών του Θρύλου και όχι μόνο για το καλύτερο δυνατό!

Ο Ρομπέρτο ως ανταπόδοση των ευχών που δέχθηκε δημοσίευσε στον λογαριασμό του ένα άκρως συγκινητικό μήνυμα εκφράζοντας για ακόμη μια φορά τη λατρεία του για τα παιδιά του, Έντσο και Μπελισέ.

Αναλυτικά τι έγραψε ο τερματοφύλακας του Θρύλου:

«Σε μια πολύ ξεχωριστή μέρα… Οι ευχές μου είναι να τα αγαπώ, να τους δίνω όλη μου την αγάπη. Να αισθάνομαι ότι με χρειάζονται όσο τα χρειάζομαι κι εγώ. Γιατί τα μωρά μου, η οικογένεια και οι φίλοι μου, είναι η ζωή μου. Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου