Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

ΣΑΝΤΑΝΑ : «ΤΡΕΛΟΙ» ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ!

Ο Φελίπε Σαντάνα μίλησε στον «Γαύρο» και αναφέρθηκε στις πρώτες του ημέρες στην Ελλάδα και τις εντυπώσεις του, για τον αγώνα στην Τούμπα, αλλά και για τους οπαδούς της ομάδας, τους οποίους χαρακτήρισε... «τρελούς».

Ο Σαντάνα φαίνεται να ξέρει σε ποια ομάδα έχει έρθει και είναι αποφασισμένος να τα δώσει όλα για να προσφέρει το παν.

«Είμαι πολύ χαρούμενος με το ντεμπούτο μου. Για εμένα ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, γιατί δεν ξέρω ακόμη τους συμπαίκτες μου και είχα πολύ λίγο χρόνο με την ομάδα. Ωστόσο, όλοι οι παίκτες ήταν απίστευτοι μαζί μου και με βοηθούσαν συνεχώς. Νομίζω ότι στο επόμενο ματς θα τα πάω πολύ καλύτερα». ανέφερε ο Βραζιλιάνος και συνέχισε σχετικά με τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ.

«Είδα τι γίνεται στο συγκεκριμένο παιχνίδι στο You Tube. Ξέρω αυτό το γήπεδο στη Θεσσαλονίκη, γιατί πέρυσι ήμουν εκεί με τη Σάλκε, αλλά παίξαμε χωρίς οπαδούς. Τώρα είναι ένα νέο παιχνίδι, μια διαφορετική κατάσταση, ένα παιχνίδι μεταξύ του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ και ελπίζω ότι στο τέλος αυτού του αγώνα εμείς θα είμαστε οι νικητές».

Αναφορικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται, ο παίκτης σημείωσε. «Θα δίνω περισσότερα όσο περνάει ο καιρός. Oπως προανέφερα, ήταν μόλις το πρώτο μου παιχνίδι με τη νέα μου ομάδα, σε λιγότερο από μία εβδομάδα που είμαι εδώ. Νομίζω ότι με περισσότερο χρόνο, με περισσότερες ημέρες προπονήσεων θα είμαι όλο και καλύτερος. Θέλω πολύ περισσότερα από εμένα όσο περνάει ο καιρός».

Όσο για το αν έχει εντυπωσιαστεί από τον Ολυμπιακό κατά τις πρώτες του ημέρες στην Ελλάδα, ανέφερε. «Όλα είναι φανταστικά. Ο σύλλογος είναι εκπληκτικός. Ολοι είναι πάρα πολύ καλοί μαζί μου. Όχι μόνο οι παίκτες, αλλά όλο το προσωπικό με έχει αγκαλιάσει. Είδα τι έγινε μέσα στο παιχνίδι από τους παίκτες και δείχνει πολλά (σ.σ. εννοεί την αφιέρωση στον Κούλη Δουρέκα). Στόχος όλων μας είναι το πρωτάθλημα και είμαστε σε καλό δρόμο για αυτό. Από όλες τις απόψεις».

Για τις συζητήσεις που έγιναν για τη μεταγραφή του στην ομάδα του Ολυμπιακού, ο Βραζιλιάνος είπε. «Για εμένα ήταν εύκολο. Ήμουν ανοιχτός από την πρώτη στιγμή. Και στο τέλος ήμουν χαρούμενος όταν έμαθα για την προσφορά, γιατί ο Ολυμπιακός είναι... ο Ολυμπιακός. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Με κάλεσαν μόνο μία φορά, μετά με πήρε ο ατζέντης μου και όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Τελικά όλα εξελίχθηκαν όπως έπρεπε και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό».

Τέλος, ο Σαντάνα αναφέρθηκε στους οπαδούς του Ολυμπιακού, τους οποίους χαρακτήρισε «τρελούς». «Είχα αγωνιστεί και παλαιότερα εδώ με τη φανέλα της Ντόρτμουντ, στο Champions League. Τότε χάσαμε 3-1 και η πρώτη εντύπωση ήταν απίστευτη. Οι οπαδοί μας είναι τρελοί και μου αρέσει πολύ αυτό. Μου αρέσουν πολύ αυτοί οι οπαδοί. Αγωνίστηκα 6 χρόνια στην Ντόρτμουντ, όπου οι οπαδοί επίσης είναι “τρελοί”, το ίδιο και στη Σάλκε και τώρα είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που και η νέα μου ομάδα έχει τέτοιους υποστηρικτές, τόσο παθιασμένους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου