Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

ΤΣΟΡΙ : ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΕΔΩ!

Ο Τσόρι Ντομίνγκεζ που μπήκε μαζί με τους Ρομπέρτο και Κάμπελ στην top ενδεκάδα του ΠΣΑΠ για την περσινή σεζόν πίστωσε ένα μεγάλο μερίδιο της επιτυχίας του στους συμπαίκτες του.

Μεταξύ άλλων ο Τσόρι τόνισε μετά την απονομή του βραβείου του (το οποίο παρέλαβε μαζί με τα παιδιά του):«Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Θέλουμε να συνεχίσουμε να δουλεύουμε με τον ίδιο τρόπο και αποφασιστικά για να μπορέσουμε να φτάσουμε μακριά στο Γιουρόπα Λιγκ. Πρέπει να δίνουμε πάντα το 100% στην προπόνηση. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου γιατί χωρίς αυτούς δεν θα ήμουν εδώ. Χρωστάω πολλά σε αυτούς, στους δικούς μου ανθρώπους, όπως και σε όλους εκείνους που με εμπιστεύτηκαν για να είμαι σήμερα στον Ολυμπιακό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου