Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

Κάρολ: "Είμαι σε μια σπουδαία ομάδα"


Ο Ρόι Κάρολ χαρακτήρισε σημαντική τη νίκη του Ολυμπιακού στη Νέα Σμύρνη, τόνισε πως το αήττητο στο πρωτάθλημα είναι έργο όλης της ομάδας και επανέλαβε την επιθυμία του να παραμείνει στο Λιμάνι και την επόμενη σεζόν.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Βορειοϊρλανδός γκολκίπερ μετά τη λήξη της αναμέτρησης στη Νέα Σμύρνη και τη νίκη του Ολυμπιακού κόντρα στον Πανιώνιο:


"Δεν μπορώ να πω πως ήταν μία δύσκολη νίκη. Κάναμε καλό παιχνίδι, στο οποίο είχαμε πολλές ευκαιρίες. Μπορεί να σκόραραν πρώτοι οι αντίπαλοί μας, αλλά στη συνέχεια έκατσαν πίσω. Κάναμε ευκαιρίες στην αντίπαλη περιοχή, αλλά τα τελειώματα μας ήταν άσχημα. Είχαμε τρία δοκάρια. Ήταν άλλη μία σημαντική νίκη, γιατί έχουμε κάνει μεγάλη προσπάθεια στο πρώτο μισό της λίγκας. Αυτή τη στιγμή έχουμε μεγάλη διαφορά από τους αντιπάλους μας και θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι. Από την πλευρά μου θέλω να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, για να διατηρούμε το αήττητο. Δουλεύω για να γίνω καλύτερος, αλλά μέχρι στιγμής ό,τι έχουμε καταφέρει είναι έργο όλης της ομάδας. Είναι ένα σύνολο και όταν δουλεύει καλά, έρχονται και τα αποτελέσματα που θέλουμε", τόνισε αρχικά ο Κάρολ και στη συνέχεια επανέλαβε την επιθυμία του να μείνει στον Ολυμπιακό και την επόμενη σεζόν:

"Σίγουρα θα ήταν θετικό να παραμείνω. Το θέλω. Είμαι σε μία σπουδαία ομάδα, όπου παίζω κάθε αγωνιστική και είναι κάτι που με κάνει χαρούμενο. Η οικογένειά μου ευτυχισμένη στην Ελλάδα, το ίδιο και εγώ. Είναι κάτι που θα διευθετηθεί στο μέλλον και θέλω να συνεχίσω να παίζω εδώ. Σίγουρα αυτό θα ήταν σημαντικό εάν γινόταν. Έχω αλλάξει πολλές ομάδες στην καριέρα μου, αλλά αυτή τη στιγμή θα ήθελα να έκλεινα την καριέρα μου στον Ολυμπιακό. Είμαι πολύ χαρούμενος που είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ εδώ. Καλά Χριστούγεννα και καλή πρωτοχρονιά σε όλο τον κόσμο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου