Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Σιγή Πάτερσον για Ολυμπιακό


Ο Μάρτιν Πάτερσον φέρεται να βρίσκεται στο στόχαστρο του Ολυμπιακού, αλλά αρνήθηκε να τοποθετηθεί αναφορικά με το μέλλον του, με τους Άγγλους ωστόσο να διατηρούν το θέμα στον... αφρό.
Ο επιθετικός της Μπέρνλι που δείχνει να έχει επιστρέψει στα... παλιά του στάνταρ, έχοντας ξεπεράσει πλήρως τον τραυματισμό του, τόνισε ότι είναι απολύτως καλά, αναφέρθηκε στην... γιόγκα που κάνει για να παραμένει υγιής (!), αλλά αρνήθηκε να τοποθετηθεί στο μέλλον του.


«Είμαι απόλυτα υγιής», δηλώνει κατηγορηματικά ο 25χρονος στράικερ, για να συμπληρώσει: «Κάνω διατάσεις, γιόγκα και προσέχω τη διατροφή μου. Είναι κάποια βασικά πράγματα, που τα κάνω κάθε μέρα για να κρατιέμαι σε φόρμα».
Αφού σημειώνεται από τους Άγγλους στη συνέντευξη που έδωσε πως βρίσκεται στη μεταγραφική λίστα του Ολυμπιακού ενόψει του καλοκαιριού, ο Πάτερσον είπε αναφορικά με το μέλλον του:
«Δεν έχω μιλήσει για το συμβόλαιό μου με την Μπέρνλι. Νομίζω πως δεν είναι σωστό να μιλάω γι' αυτό το τώρα. Περιμένω την πρόταση που θα μου κάνουν. Αυτό λέω και θα το συζητήσω παραπάνω...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου