Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

ΑΜΠΙΝΤΑΛ : ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΜΠΙΝΤΑΛ : ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ!

Στην ιστοσελίδα "yourliver.co.uk" μίλησε ο Ερίκ Αμπιντάλ, ο οποίος αναφέρθηκε στις προσφορές που έχει.

«Μου είχε προταθεί η ανάληψη της θέσης του διευθυντή των σχολείων ποδοσφαίρου της Μπαρτσελόνα σε όλο τον κόσμο. Ο Ολυμπιακός, επίσης, μου ζήτησε να ηγηθώ της ομάδας που είναι υπεύθυνη για τη χορηγίας της, την εμπορία και την προετοιμασίας του χώρου προπονήσεων. Έχω και μερικές άλλες προσφορές. Δεν έχω καμία βιασύνη, όμως», ήταν τα λόγια του Αμπιντάλ, που συνέχισε.

«Έχω αφιερώσει τον εαυτό μου στην καριέρα μου για 15 χρόνια και τώρα μια νέα ζωή περιμένει, ένα νέο κεφάλαιο είναι έτοιμο να αρχίσει. Είναι στο χέρι μου να πάρω το χρόνο μου για να εξασφαλίσω το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα. Αυτό που μου αρέσει σχετικά με συλλόγους όπως η Μπαρτσελόνα και ο Ολυμπιακός είναι η συμμετοχή τους με την Unicef».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου