Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ... ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ Ο ΚΑΜΠΕΛ!

Τον Τζόελ Κάμπελ έχει βάλει στο στόχαστρό του ο Ολυμπιακός, ο οποίος κάνει την προσπάθειά του για να τον αποκτήσει.

Ο Κοσταρικανό εξτρέμ από τη μεριά του, μίλησε σε τηλεοπτικό σταθμό της πατρίδας του για την Άρσεναλ, τονίζοντας για άλλη μια φορά πως περιμένει την ευκαιρία του.

Δεν σχολίασε κάτι άλλο ο Κάμπελ, ενώ δείχνει να γνωρίζει πως είναι δύσκολο να βρουν κάποιοι παίκτες χρόνο συμμετοχής, λόγω των πολλών ποιοτικών μονάδων που διαθέτει η Άρσεναλ.

«Πρέπει να αντιληφθούμε πως πρόκειται για μία τεράστια ομάδα. Με αρκετές υποχρεώσεις και μεγάλο ρόστερ. Όπως εγώ και οι συναγωνιστές μου που είναι διεθνείς και βασικοί στις πατρίδες τους. Είναι λογικό να μην μπορούμε να παίξουμε όλοι, όμως, βρίσκομαι ακόμα στο ξεκίνημα της καριέρας μου και περιμένω την ευκαιρία μου», ανέφερε ο Καμπελ, ο οποίος σημείωσε σχετικά με το πρώτο του γκολ που πέτυχε με τους "κανονιέρηδες".

«Όταν σκόραρα στο “Emirates”, ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Ήταν ανείπωτη χαρά να σκοράρω με τη φανέλα της Άρσεναλ στο ντεμπούτο μου. Όμως, ήταν απλώς το ξεκίνημα της σεζόν κι ελπίζω να συνεχίσω να βελτιώνομαι ώστε να έχω ακόμα περισσότερες χαρές με αυτή την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου