Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

«ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ... ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΥΓΩ»

Ροδρίγκες: «Διαπραγματεύομαι μόνος μου, το πλάνο είναι να φύγω»

Ο Κριστιάν Ροντρίγκες έκανε νέες δηλώσεις στον ισπανικό Τύπο, υπογραμμίζοντας πως μιλάει... απευθείας με την Ατλέτικο Μαδρίτης για το μέλλον του και ότι πρόκειται να φύγει.

Ο εκ των στόχων του Ολυμπιακού διαπραγματεύεται με την Ατλέτικο για το θέμα του συμβολαίου του.

«Διαπραγματεύομαι μόνος μου το μέλλον μου. Χωρίς μεσάζοντες ή ατζέντηδες», σχολίασε ο Ροντρίγκες με την Πάρμα να εμφανίζεται ακόμα ως το φαβορί για να τον κλείσει.

«Αυτό δεν ξεκίνησε τώρα. Είναι εδώ και καιρό. Ξεκίνησε μετά το Μουντιάλ. Τώρα είμαι ήρεμος και περιμένω την λύση. Δεν θέλω να φύγω έχω δεθεί με την Ατλέτικο και οφείλω πολλά στην ομάδα μου για την βελτίωσή μου. Όμως ο ανταγωνισμός δεν είναι μικρός. Πρέπει να κερδίσω μία θέση και δυστυχώς για μένα τους τελευταίους μήνες δεν ήμουν όσο έπρεπε στην ομάδα. Έτσι το πλάνο είναι να φύγω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου