Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΚΑΜΠΕΛ : Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ...

Για το πρώτο παιχνίδι της Κόστα Ρίκα στο Μουντιάλ της Βραζιλίας ετοιμάζεται ο Τζόελ Κάμπελ, ο οποίος, πάντως, εξακολουθεί να μην αναφέρεται στο μέλλον του. Ο νεαρός ποδοσφαιριστής, επαναλαμβάνει πως αυτό που τον ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή, είναι η Εθνική του.

«Έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι απέναντι στην Ουρουγουάη. Έχουμε καλή ομάδα, καλούς παίκτες. Ελπίζουμε να πάνε όλα καλά. Είναι ο μόνος τρόπος για να δείξουμε γιατί βρισκόμαστε εδώ. Σχετικά με την Άρσεναλ, έχω συμβόλαιο, αλλά το πιο σημαντικό τώρα είναι η Εθνική», ανέφερε ο Κάμπελ, ο οποίος πρόσθεσε αναφορικά με το Μουντιάλ.

«Είναι η στιγμή που πάντα περίμενα. Το όνειρο της ζωής μου. Είμαι ήρεμος. Σαφώς και θα έχουμε άγχος, αλλά είμαι ήρεμος. Έχει φτάσει η ώρα να δείξουμε τον λόγο που ήρθαμε εδώ».

Καταλήγοντας, ο Κάμπελ αναφέρθηκε στη θέση του. «Πάντα λέω πως στην Εθνική, μπορώ να παίξω και τις τρεις θέσεις. Όπου με χρειάζεται ο προπονητής, εγώ θα είμαι εκεί. Αν είσαι δηλαδή εκεί, θα το έχει αποφασίσει ο κόουτς. Ο Μάρκος (Ουρένα) είναι καλός παίκτης, όπως και ο Κρίστιαν (Μπολάνος). Έχουμε μια καλή ομάδα και σημασία έχει να κερδίζουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου