Στη Χαλ συνεχίζει την καριέρα του ο Μάρκο Σίλβα, που αφού έμεινε μερικούς μήνες άνεργος μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό, συμφώνησε να προσφέρει τις υπηρεσίες του στις «τίγρεις». Πάντως, το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό θα του μείνει αξέχαστο, καθώς μίλησε με τα καλύτερα λόγια και ανέφερε πως θα ήθελε να επιστρέψει κάποια στιγμή.

«Είμαι περήφανος για ό,τι καταφέραμε στην Ελλάδα, λάτρεψα τα πάντα στον Ολυμπιακό. Πρόκειται για μια σπουδαία ομάδα, όπου έχω πολλούς φίλους, είναι μια πόλη που μου άρεσε και υπήρχε η νίκη και μόνο αυτή», ανέφερε ο Πορτογάλος τεχνικός και συνέχισε για τα ρεκόρ που κατέρριψε με τον Θρύλο.

«Αυτά που κάναμε, δεν έχουν ξαναγίνει. Ήταν σπουδαίο κατόρθωμα και έμεινε. Καταρρίψαμε πολλά ρεκόρ, κάναμε σπουδαίο Champions League, με μια νίκη μετά την οποία ο πρόεδρος ήρθε και μου είπε πως η ομάδα δεν είχε κάνει ξανά τόσο μεγάλη μακριά από το γήπεδό της και πως ποτέ δεν είχε νιώσει έτσι. Μιλάμε για μια νίκη επί μιας τεράστιας ομάδας (σ.σ. το 2-3 επί της Άρσεναλ)».

Και στο τέλος είπε με έμφαση... «Όλα εξαρτώνται από εμένα, θα επιστρέψω για να εκπροσωπήσω τον Ολυμπιακό».