Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ : ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΥΣΟ!

Η Αντωνία Παπουτσάκη θα διεκδικήσει την Κυριακή (14/12) το χρυσό μετάλιο στην κατηγορία των 54 κιλών. Η πυγμάχος του Ολυμπιακού νίκησε την Παρασκευή Στεργάκη του Άρη Νίκαιας, την Παρασκευή (12/13) και εξασφάλισε την πρόκριση στον τελικό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Α’ Κατηγορίας Γυναικών. Έτσι την Κυριακή στις 16:00 η Αντωνία Παπουτσάκη, θα διεκδικήσει το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία των 54 κιλών αντιμετωπίζοντας στον τελικό την Σοφία Τσοπαρέλου από την Παναχαΐκή.

Η Αντωνία Παπουτσάκη με δηλώσεις της στο OSFP.gr, ενόψει του τελικού στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας τόνισε: “Αισθάνομαι έτοιμη για το χρυσό μετάλλιο. Τους προηγούμενους πέντε μήνες έχω προετοιμαστεί κατάλληλα και με προσήλωση προς τον συγκεκριμένο στόχο. Πλεόν έχω φτάσει αρκετά κοντά και ελπίζω ότι με μια καλή εμφάνιση θα είμαι εγώ αυτή που θα κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου