Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ : ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ! ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ!


Η πρωταθλήτρια του Ολυμπιακού,Αντωνία Παπουτσάκη ολοκλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο τις υποχρεώσεις της στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα το οποίο κατέκτησε μέσα στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας.

Στις δηλώσεις της στο osfp.gr η πυγμάχος του Θρύλου αφιέρωσε την επιτυχία αυτή στον Μάρκο Ίβκοβιτς:

«Ήταν ένα πάρα πολύ όμορφο πρωτάθλημα και κάτι διαφορετικό για τον Ολυμπιακό αφού το πήραμε μέσα στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Θέλω να το αφιερώσω στο αδικοχαμένο παλικάρι στον Μάρκο Ίβκοβιτς. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά, τους συναθλητές μου που ήταν στην κερκίδα και με υποστήριξαν και στον αδερφό μου τον Βαγγέλη Παπουτσάκη που είναι και ο προπονητής μου και σε αυτόν τα χρωστάω όλα. Αισθάνθηκα μια ανακούφιση όταν τελείωσε ο τελικός. Το πίστευα πάρα πολύ ότι θα τα κατάφερνα. Ήμουν πολύ καλά προετοιμασμένη και ψυχικά και σωματικά και ήθελα να πετύχω αυτό το αποτέλεσμα το οποίο καταφέραμε. Προσπαθούμε για το καλύτερο και μέσα από τη δική μου νίκη να δουν και τα άλλα παιδιά που έχουμε στο σύλλογο για να πετύχουν ανάλογα αποτελέσματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου