Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

ΚΟΛΟΒΟΣ : ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΠΩΣ ΕΧΩ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!

Ο Πιέρ Ισά τσέκαρε ξανά τον Δημήτρη Κολοβό με τον νεαρό παίκτη του Πανιωνίου να δηλώνει πως θέλει να δείξει πως αξίζει μία θέση στον Ολυμπιακό.

Ο Κολοβός είπε στη ΝΟVA για:

Τα δύο γκολ του στο ματς με τον Λεβαδειακό και τη νίκη του Πανιωνίου: Σίγουρα να σκοράρεις είναι ωραίο συναίσθημα, αλλά σημασία έχει ότι η ομάδα νίκησε και έκανε ακόμα ένα βήμα για την σωτηρία. Είχαμε πει πως δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα για εμάς. Προηγηθήκαμε, πετύχαμε και άλλα γκολ στο δεύτερο ημίχρονο και έτσι τελείωσε ήρεμα το παιχνίδια. Αναμφίβολα είμαστε πιο άνετα, αλλά πρέπει να πάρουμε και σε άλλα ματς βαθμούς, γιατί με 34 πόντους δεν νομίζω πως έχει τελειώσει η σεζόν.

Την παρουσία του Ισά: Ότι έρχονται άνθρωποι του Ολυμπιακού και παρακολουθούν εμάς τους δανεικούς, είναι κάτι πολύ σημαντικό. Θέλω να δείξω πως είμαι καλός και έχω θέση στον Ολυμπιακό.

Το που αφιερώνει το γκολ του: Αφιερώνω το γκολ στον πατέρα μου που έχω χάσει περίπου πριν έναν χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου