Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Ομπράντοβιτς: «Περήφανη ομάδα ο Ολυμπιακός»

Ομπράντοβιτς: «Περήφανη ομάδα ο Ολυμπιακός»
O Ζέλικο Ομπράντοβιτς παραδέχτηκε πως η ομάδα του έκανε λάθη σε κρίσιμα σημεία, έδωσε συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό και παρουσιάστηκε χαρούμενος για την επιστροφή του στην Αθήνα.
Για την εμφάνιση των Περπέρογλου, Σπανούλη και την παρουσία της ομάδας του: «Οι Περπέρογλου και Σπανούλης έπαιξαν πολύ καλά. Όταν έχεις νέα ομάδα και νέους παίκτες θέλεις να φτιάξεις κάποια πράγματα. Εμείς στην αρχή της σεζόν κάναμε πλήρεις μόνο μια προπόνηση, δεν είχαμε το χρόνο που θα θέλαμε και το έχω πει στους παίκτες μου πως θα αντιμετωπίσουμε πρόβλημα από αυτό. Ήταν έκπληξη για μένα το πως μπήκαμε στο παιχνίδι. Αμυντικά ήταν το χειρότερό μας παιχνίδι».
Για την επιστροφή του στην Ελλάδα: «Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα στην Αθήνα, ο κόσμος με αγαπάει εδώ. Αγαπώ την Ελλάδα, η Αθήνα είναι η πόλη μου, δεν είναι η πρώτη φορά που το λέω. Είμαι χαρούμενος εδώ. Ξέρω ότι στο ΣΕΦ οι φίλοι της ομάδας θέλουν να βοηθήσουν τον Ολυμπιακό.
Αύριο το πρωί επιστρέφω στη Τουρκία, έχω δύο χρόνια συμβόλαιο με την Φενέρ. Είμαι ικανοποιημένος με τους ανθρώπους εκεί, έχουμε δουλειά μπροστά μας. Καλή χρονιά (σ.σ. στα ελληνικά)».

1062793_1.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου