Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

«Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ...»

Συνέντευξη στο "srf.ch" παραχώρησε ο Παϊτίμ Κασάμι, ο οποίος φαίνεται να έχει βρει το... Λιμάνι του.

Ο Ελβετός μέσος, ο οποίος συνεχίζει από το καλοκαίρι την καριέρα του στον Ολυμπιακό, μίλησε τόσο για τον εαυτό του και το Θρύλο όσο και για την Εθνική του ομάδα, σημειώνοντας μεταξύ άλλων πως ο Ολυμπιακός του έδωσε την ευκαιρία.

Αρχικά, πάντως, στάθηκε σε μερικά πράγματα τα οποία τον ανάγκασαν να περιπλανηθεί για λίγο έως ότου κατασταλάξει.«Υπήρχαν πολλά πισωγυρίσματα στην καριέρα μου, τα οποία δεν έχω καταλάβει. Αλλά στην τελική αυτά με έκαναν πιο δυνατό», ξεκίνησε τις δηλώσεις του ο Κασάμι, που συνέχισε για τον Ολυμπιακό, για τον οποίο είχε μόνο καλά λόγια να πει.

«Ο Ολυμπιακός μου έδωσε την ευκαιρία να έχω σημαντικό ρόλο στην ομάδα. Είμαι στον σωστό δρόμο και αυτό θα συνεχιστεί. Νιώθω καλά και είμαι ευτυχισμένος», πρόσθεσε ο Ελβετός και κατέληξε για την παρουσία του στην Εθνική του ομάδα, παρουσία που του την εξασφάλισε τόσο ο Θρύλος όσο και ο ίδιος με τις εμφανίσεις του.

«Το να βρίσκομαι στην Εθνική ομάδα, με γεμίζει με περηφάνια. Και είναι πάρα πολύ ωραίο να έχεις συμπαίκτες που τους ξέρεις από τις μικρές Εθνικές ομάδες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου