Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

ΤΣΙΜΙΚΑΣ:ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ...ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΒΑΣΙΚΟΣ!



Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΣΙΜΙΚΑΣ:ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ...ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΒΑΣΙΚΟΣ!

Δηλώσεις στην κάμερα της Nova,έκανε ο Κωνσταντίνος Τσιμίκας,τονίζοντας πως το όνειρο του είναι να γίνει βασικό στέλεχος του Ολυμπιακού.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

Για το ματς με τον Πανθρακικό:

«Παίζαμε χωρίς του φιλάθλους μας, τον 12ο μας παίκτη. Αλλά εμείς, ήμασταν το ίδιο συγκεντρωμένοι στο παιχνίδι. Τα δώσαμε όλα, ήμασταν όλοι μαζί και άξια πήραμε τη νίκη».

Για το ματς με την Καλλονή, την τελευταία αγωνιστική:

«Σε αυτό το ματς περιμένουμε τον κόσμο μας. Είναι για εμάς μεγάλη χαρά, να έρθουνε όλοι, για να γιορτάσουμε μαζί το πρωτάθλημα».

Για την παρουσία του στο ματς με τον Πανθρακικό:

«Είναι το καλύτερο συναίσθημα να βλέπεις τον προπονητή σου να σου δίνει ευκαιρίες, εγώ από εκεί και πέρα δουλεύω σκληρά στην προπόνηση και θα προσπαθήσω και τις επόμενες ημέρες να δουλεύω, για να βοηθάω την ομάδα μου».

Για τα όνειρα του:

«Τα όνειρα μου είναι να παίξω στον Ολυμπιακό και να γίνω βασικό στέλεχος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου