Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

«ΕΑΝ Η ΦΕΝΕΡ ΤΑ ΒΡΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...»

Αποτέλεσμα εικόνας για «ΑΝ Η ΦΕΝΕΡ ΤΑ ΒΡΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...»

Πρώτο όνομα στη λίστα της Φενέρ για να πάρει μεταγραφή εκεί, είναι ο Λούκα Μιλιβόγεβιτς, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα "spor.mynet.com".

Ο Σέρβος μέσος του Ολυμπιακού, μάλιστα, φέρεται να έχει κάνει και κάποιες δηλώσεις, σύμφωνα με τις οποίες, οι διαπραγματεύσεις αυτή τη στιγμή, έχουν σταματήσει.

«Έαν η Φενέρ τα βρει με τον Ολυμπιακό, δεν έχω κανένα πρόβλημα εγώ. Ο Περέιρα είναι καλός. Φυσικά και θα ήθελα να δουλέψω ξανά μαζί του. Επίσης, η Φενέρ είναι μια από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ευρώπης. Έχει και δύο αστέρες, τον Φαν Πέρσι και τον Νάνι, που είναι δύο τρομερές μεταγραφές. Με τέτοια ομάδα, ποιος δεν θα ήθελε να παίξει εκεί», φέρεται να δήλωσε ο Σέρβος, που κατέληξε.

«Δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη τούτη τη στιγμή στο μεταγραφικό. Αλλά ίσως υπάρξει σύντομα. Έχω ξεκινήσει να προετοιμάζομαι εγώ για τη νέα σεζόν με τον Ολυμπιακό. Φυσικά, τα οικονομικά προβλήματα στην Ελλάδα επηρεάζουν τους πάντες. ίσως η ομάδα μου να θέλει να ηρεμήσει από οικονομικής πλευράς και να με πουλήσει σε καλή τιμή».

Στο ίδιο δημοσίευμα, αποκαλύπτεται πως και η Λάτσιο έχει κάνει επαφές για τον Μιλιβόγεβιτς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου